31 mars 2009

Det är klippt nu!


Nova var hos frisören för första gången för lite drygt ett år sedan.
Nu var det dags igen. Hon bad om det själv faktiskt, eftersom jag börjat kamma hennes toviga hår både morgon och kväll. Det värsta hon veeeeeet är att man håller på med hennes hår, hon är hår-öm så få den tjejen. Så jag brukar säga när jag kämpar med att borsta hennes hår att om man klipper håret lite så blir det inte så tovigt... Responsen kom direkt; "då vill jag det mamma!"
Sagt och klippt!
En söt liten tjej blev ännu sötare och superlycklig för klubban hon suktat efter. (som nån slags belöning barn får hos frisören..?)

2 kommentarer:

Myris sa...

Åh, jag vill också ha klubba när jag varit hos frissan. Med tanke på hur jag ser ut efter mitt senaste besök hos dito så skulle det vara det minsta man kan begära...

Nova och lillebror sa...

M: Jag brukar få en latte och mintchoklad hos min frissa. Det är bara därför jag går dit. ;-)