19 februari 2009

Knas

Lite strul med bloggen...testar med nytt inlägg.
Igår blev jag lite lätt orolig, som vanligt tänker jag 2-3-4 steg framåt olika scenarior vad som kan hända. Typiskt tjejer va.
H var jätterisig och hade 39° feber när han kom hem och jag hade hosta och frös så fort jag rörde mig. Då började tankarna snurra, tänk om vi båda två blir däckade i influensa med två pigga barn? Vad händer då? Visst det är ju bara att bita ihop, har ju liksom inget val där, men alltså, man kan ju hålla sig för garv.
Men så i morse (efter 7-8 timmars sömn!) kändes livet enklare igen. Visst, vi hostar på och jag har ingen röst stundtals, men vi är pigga och feberfria. Allihop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va´bra att ni är pigga igen då.

Nova och lillebror sa...

M: Ja fast nu är det ett annat läge igen. Jag o Nova är pigga och jack är bara trött trött (och snorig) Henk har hosta och ont i kroppen (sängläge) så det känns bra med helg nu att vila och återhämta lite krafter...

Igen.