12 november 2007

Jag är inte Bosse...


Då var det måndag igen, i helgen träffade vi K och Å:s nya tillskott Loke. Otroligt hur liten man är när man är nyfödd. Jack såg ut som dunderklumpen i jämförelse och det är ändå bara drygt ett år sedan han var snudd på lika liten.

Nova börjar använda ord som precis och fruktansvärt och låter väldigt märkvärdig när man frågar något och man får svaret: "Precis"

Jack och jag var nu på förmiddagen på Öppna Förskolan och hängde, fullt ös i två timmar sedan äta lunch för att efter det tvärdäcka i vagnen på vägen hem.

När jag kom hem så hittade jag ett brev till mig i brevlådan från Hans i Karlstad. Klicka på bilden för att läsa...första gången man blir förväxlad med en icke fotbollsspelande Henrik Larsson...och i detta fall den inte allt för coole Bosse i Bullerbyn...

Hej

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!!!! Dagens skratt! Gud så roligt med förväxling, och det var inte fotbolls-Henke ens! hihi.

Man måste ju undra vem som driver med dig? Jag googlade på "Bosse i bullerbyn" och han är ju född -77 också så det kan ju faktiskt vara sant...? Men Hans Ågren...? =)